onsdag 25 juli 2012





Då har man jobbat 5 dagar och gör den sista i morron sen blir det lite semester igen. Hjälp vad med snygga skor som kommit in i butiken. Nu blir det en sån där farlig period igen när man bara vill ha och ha;)Så har jag fyndat en jättefinlåda som mina cupcakesformar kan förvaras i ,den gillas skarpt.(se bilder) I söndags var jag , maken och vår dotter och hämtade en liten kattunge . Den kommer vara dotterns sambo ;) Så underbart söt !!!Bilderna säger väl allt ;) Känns som jag blivit mormor hi,hi. Maken han pysslar och står i som vanligt. Just nu är det en grind som är hans projekt, fattar inte hur han orkar med mina galna ideér !

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort