fredag 18 juli 2014

Instagram

Ja men varför inte ??? Klart jag ska ha ett instagramkonto som kan knytas till min blogg. Hm hur gör jag ..........??? Kommer antagligen bli lite förvirrad och smått snurrig men det ska nog gå.
Återigen har jag varit urdålig på att blogga 😉. Inlägg kommer väldigt sällan hi hi. Men kanske ska försöka igen. Vi har ju ett stort projekt här hemma nu som kan ge lite underhållning. Vår altan ska förvandlas till ett uterum. Men det blir inte ett uterum i byggsats utan maken som är en väldigt duktig snickare ska bygga det själv . Ska bli riktigt spännande. Plast taket är nu bortrivet och det nya riktiga taket ligger på plats och har även fått takpapp. Fönster på sidorna är isatta så man kan börja skönja vad det ska bli. 
Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort