söndag 13 september 2009

Under har skett !


Bilder lånade från Nordljus




Maken har blivit hastigt frisk, prisa sjukvårdsupplysningen hi,hi. Jag tröttnade på allt jämmer och gnäll så jag sa åt honom att beställa tid hos doktorn. Så igår ringde han sjukvårdsupplysningen och dom tyckte han skulle dricka mycket vatten och ta några ipren. Så vips blev maken frisk, vad ska man säga? Så nu hoppas jag vi går tillbaka till vardagen med skogsbesök hi,hi är så trött på att ha honom hemma. I går var jag till min dotter och hälsade på. Tur det för maten hade hon nästan slut på. Så vi gjorde en tur till Ica Maxi och handlade förnödenheter. Köpte dammsugarpåsar, hon hade fortfarande inte gjort det hm. Paketet från Nordljus har jag ju öppnat också, visar bilder som jag lånat därifrån. Nej nu ska jag göra mig vacker och dra till IKEA.

9 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Ja dessa karlar med sina evinnerliga krämpor! :-)

Du den där mixapparaten blev man ju riktigt sugen på - kanske man börjar baka lite gofika med en sån...

Kram maud

Tessan sa...

Hej! Vad skönt att killförkylningen är över nu. Visst är det härligt att få öppna paket från Nordljus. De har mycket fint i sitt sortiment. Hoppas att du blir nöjd!

ha en trevliog söndag kram tessan

ps. du är så välkommen att höra av dig

Sjabbig men chic sa...

Ja, titta! Det är ju det jag säger. Under sker hela tiden!

Kram Lisa

Fröken Fräken sa...

Ja, tänk vad oerhört mycket sjukare som herrar blir.. eller?! ;-) Herr Fräken tenderar att också bli mycket ömklig.. Hoppas att du fick göra en massa fynd på Ikea iaf!

Plupps krypin sa...

Jag säger då de tänk, min gubbe är aaaaaaldrig så!!!!!! Undrens tid är inte förbi. Har min unge ätit upp all mat för henne? Kramar mamsen

Jenny sa...

Halloj!
Vad bra att vatten o ipren bet mot det onda;)

Vilka fina grejer du beställt från Nordljus!

Hittade du nått på IKEA?

kramis Jenny

Hem och Lycka sa...

Skönt att mannen blev frisk!

kram

Huset vid ån sa...

Vad skönt att "gubben" är på benen...Fniss! Hoppas att du hittade nåt roligt på Ikea! Kram Therese

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojs!!
Sååå skönt!!! Ja desa makar;))
kramisar ♥ millis!!

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort