onsdag 9 mars 2011

Sovrumsbilder i repris




Ja i väntan på min nya kamera som förhoppningsvis kommer i dag så visar jag bilder i repris. Sen fick jag en idé i dag, tror jag ska ringa mäklaren och fråga om de har bilder kvar på huset från försäljningen. Skulle vara så kul att visa er hur det såg ut då och hur det ser ut nu. Vi glömde nämligen själva helt bort att fota när vi flyttade in. Hallen var gul/orange, M´s rum var lila, L´s rum var ill blått, sovrummet urblekt och med fläckar på tapeten, vardagsrummet, grå/beige med mönsterpassning som nån blind måste utfört. Mycket har vi gjort men det återstår en hel del. Önskar er alla en skön dag !

3 kommentarer:

Cilla sa...

Hej Tjejen!!
Hoppas allt är väl?!
Ljuuuuvvvligt sovrum..
Kram Cilla

Jejje sa...

fina bilder:)) vore kul att se hur det såg ut innan:))hoppas du kan fixa bilder/kramar jejje

Viola sa...

Ser så himla fint ut..skulle ju vara roligt förstås att få se dessa bilder, ha en fin fredag, kram

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort