lördag 16 april 2011






Såg fram mot en hel ledig skön helg med min familj men det ändrades fort. Kört ihop sig på jobbet så nu blir det ett kvällspass 15-20. Men det kommer nog bli lugnt, de flesta är ju hemma en lördagskväll och myser . Dotra kom hem igår kväll från sin körkortsutbildning, trött som tusan, men hon är jätteduktig. Hoppas få umgås med henne lite i morron. Kommer in massor med fina skor på jobbet varenda dag nu, man blir köpsugen hela tiden . Ett märke som levererat fina skor i år är Tamaris, bjuder på några bilder. Ha nu en skön lördag !

3 kommentarer:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Så läckra skor! hoppas du mår bättre i foten....

Ha en bra dag!
kram wivi

Jenny sa...

Hej Nilla!
Hoppas allt är bra med dig!
Vilka läckra skor, nu vill jag lägga undan vinterstövlarna o köpa nya fina vårskor:)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kraam Jenny

Lotta sa...

hej! Ser att du gör reklam för Nordljus. Jag är återförsäljare till dem men säljer från min presentbod på gården.Tack för en fin blogg.
Kamar Lotta Titta in till mig me

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort