onsdag 11 maj 2011

Himlans va fort tiden går !!







Redan onsdag, oj oj. I går var jag med och tittade på L´s fotbollsträning. Vi hade med oss vårt yrväder Cito som fick träffa en superfin golden vid namn Messi. Var ju även till doktorn i går och fick en 10 dagars pencillinkur för foten + att de plockade bort stygnen. Men fick nytt bandage som ska sitta minst en vecka till. Tror vår hund tycker det är mysigt att ha matte hemma ,han ligger brevid mig nästan hela tiden...sötis. Hittade jättefina knytbandslängder hos Cellbes i går som jag beställde. Måste ju få helt färdigt i vardagsrummet till studenten, är lite små pill kvar. Men har i allafall fått upp det fina dokumentet på väggen ,äntligen ! Nej nu kallar solstolen på mig. Tjingeling !

1 kommentar:

vita drömmar och svarta tassar sa...

ja snart stundar studenten! tycker de börja surra på ordentligt i knoppen på allt som bör göras...de värmer att de ordnar sig för dottern...då blir du extra stolt :)

krya på foten nu,,så du kan ha snygga höga klackar på...en annan halt och lytt få ha platt fall thihi..

Ha en bra helg!
kram wivi

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort