söndag 16 oktober 2011

Vilken jubileumsvecka !!!

Ja som jag tidigare berättat så firade köpcentrumet jag jobbar i 40 år denna vecka. Så också butiken jag har hand om ,vilket varit både stressigt och kul . Tosrdag och Lördag har vi haft helsides annons i vår lokala tidning Uppsala Nya Tidning. Oj vilken respons vi fick ;) Vår VD passade även på att fira en av våra trotjänare. Hon har faktiskt jobbat i butiken 40 år, så det blev blommor och present till henne, vilket uppskattades . Är väldigt nöjd med jubileumet men också glad att det är över så man kan ta ett djupt andetag och andas ut. Så nu ska jag ta och focusera på mitt eget jubileum. Dax att börja baka, fylla på dryckes förrådet, klura på vad jag ska bjuda på. Är också lite nervös över vad mina nära och kära kan tänkas hitta på. Hm ska nog sätta upp elstängsel runt trädgården hi,hi. Tävling har jag utlovat också och den drar vi igång i dag .

1 kommentar:

Mys och hemtrevnad sa...

ja elstängsel kanske inte är helt fel...hihi...man vet aldrig på högtidsdagar vad de hittar på...kramis semlan

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort