tisdag 7 februari 2012

Vilar,vilar och vilar


Ja, är väldigt skönt och hälsosamt. Fick mig en rejäl varningsklocka i torsdags ,läkarna sa att man får bara en varning. Så nu vilar jag ,läser böcker och bara är. Men på tordag är jag åter på jobbet och mjukstartar lite. Måste lära mig omprioritera saker och ge tusan i att stressa. Sen sa läkaren att det var helt okej att sätta sig själv i första hand ibland men det är just det jag har svårast för. Nog om detta !! Har bläddrat i mina inredningsböcker och tidningar inspirationen är åter, jippi ! Skulle vilja köpa ny soffa till vardagsrummet, men vi är lite oense hi,hi. Jag vill ha en i tyg och maken vill ha skinn. Men med tanke på att vi har en stor hund som gärna smyger upp i soffan så blir det nog en i skinn. Tänkte sätta mig och bläddra i fotoalbum i dag. Har en superfin familjeram från Perfect Home som det ska in foton i . Kram på er alla ! 

3 kommentarer:

Stina sa...

Bra att du vilar. Var rädd om dig gumman.:-) Kram Stina

Jenny sa...

Hej Nilla!
Det låter klokt att bara vila o ta det lugnt, stress är leka med..

Sköt om dig!

Kraam Jenny

vita drömmar och svarta tassar sa...

Kul att höra att det finns fler som är oens om inredningen tycker dom kan intressera sig för gräsklippare osv.....men till din glädje finns ju en och annan snygg i skinn oxå thihi...

Va rädd om dig ! det finns bara en som du!!

Ha en skön dag i solen!
kram wivi

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort