torsdag 5 april 2012

Glad Påsk !

Som vanligt har jag lyckats lägga påskpyntet på flera "bra" ställen ;) Men jag lär väl hitta det till midsommar ha,ha. Vet precis hur lådan de ligger i men kan inte hitta den. Hälften låg i en annan låda. Men det blir ju påsk även om jag inte hittar allt pynt ;) Här har vi ett underbart väder ,tyvärr har det utlovats lite snö under helgen men det är väl det som kallas aprilväder. I dag ska ett litet paket komma till mig med ett fint överdrag /skydd till min fåtölj i frankt tryck även en gammal tidning som ska bli tavlor. Min kreaktivitet börjar så smått komma tillbaka :) Nu önskar jag er alla en skön skärtorsdag !

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort