söndag 29 juli 2012

Här var man snabbt uppe i morse då solen sken som bäst sola,sola,sola.....men nu har molnen kommit och tagit över igen. Så det får bli litet blandat göra i dag. Mest får jag nog passa upp på min man som lyckats med ett revbensbrott. Jädrans va ont han har. Han kan inte hosta ,nysa,skratta för då gör det extra ont, snäll som man är kan man ju inte låta bli att retas hi,hi. Så grillplatsen blir inte klar den här sommaren heller får ta och leja in nån entrepenör tror jag. Ha nu en toppendag alla ,på återseende !

1 kommentar:

Viola sa...

Inget vidare med revbensbrott..du kanske att jag bröt 4 för några år sedan när jag skulle precis flytta till Bossgård..ha en fortsatt skön vecka, kram

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort