torsdag 13 februari 2014

Nu har nästa bebis kommit !

Ja då har lillasyster och hennes sambo fått sitt första barn. Önskar dom all lycka. Så nu är bebisväntan över för den här gången men har några bebis sugna i min omgivning så det blir nog fler :)) Här rullar allt på som vanligt . nästan. En av tjejerna som jobbat med mig sen 2006 har sagt upp sig. Självklart är jag glad för hennes skull och önskar henne lycka till. Man ska våga göra något nytt , helt klart. Själv har jag provat på många olika yrken och stormtrivs där jag jobbar nu. Men visst kan man drömma om lite äventyr. I butiken är det nu slutrea och gör plats för vårens alla nyheter . Är mycket fina färger på skorna denna vår/sommar. Va på skomässan för en vecka sen och kikade vad som gäller inför nästa höst. Kändes som modet kört fast lite, va väldigt mycket lika som denna höst. Nej nu är det dax styra nosen mot jobbet. Tjingeling

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort