söndag 14 mars 2010

Vilket underbart vårväder !!!!











Har suttit i solen och lurat på mina renoveringsobjekt här hemma. Blir med största sannolikhet tapeten med stora rosor till sovrummet. Den känns mest som mig och jag har haft en snarlika i ett tidigare hus. Hallen är maken och jag helt överens om den blir i grafitgrått och vitt. Kul att vi kunde enas på en gång utan förhandling. Detaljerna i hallen kommer att vara i New england stil och lite ruffigt. I dag var det meningen att vi skulle åka till IKEA och handla lite till sönernas rum ,men jag börjar inse att det inte blir nåt. Maken åkte på jakt i morse med en kompis och har fortfarande inte kommit hem, gissa om jag är lite lätt irriterad !

1 kommentar:

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Känner igen känslan... *morr'

Jag kan vara bra på att planera en dag - o så säger jag inget. Sen har ju mannen tänkt nåt helt annat... Då kan jag bli såå frustrerad o lite småur...
Varför kan inte alla i min familj planera som jag?? Haha!!

Men det var ju fina grejer du hade kikat på iaf!

Kram Jeanette

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort