måndag 18 oktober 2010

Äntligen !

Ja det måste jag nog säga ÄNTLIGEN , i går rakade maken av sig halvårs skägget. Började bli problem att se vad som var fram eller bak på honom. Men det bästa av allt var att jag fick en man som ser typ 15 år yngre ut ! Men min kropp fick en chock av hans make over tror jag...för nu ligger jag med feber och värk i hela kroppen....rackarns. Ute är det gråtrist i dag och blåsigt. Vi har snart bott 1 år i vårt hus och det känns riktigt bra. Men än finns det saker att göra. Till jul sa vardagsrummet vara klart och vi har i allafall enats om färg på tapeten förutom fondväggen. Hur svårt kan det egentligen vara ??? Hopplöst med dessa I lands problem hi,hi. På lördag ska vi ha middag här för våra vänner, varmrätt och efterätt är klart men vet inte vad jag ska ha som förrätt. Finns det nån som har nåt härligt förslag ?Nu ska jag ta och kika runt hos er och mysa med min hund . Kram på er !

5 kommentarer:

Jejje sa...

alltid lika härligt när skägget får falla:)) vi kunde inte enas om husfärgen.Då frågade jag gubbens jakt kompisar.......-det blev som jag ville:))Lycka till med fondtapeten i rummet.

Till förrätt kan jag tipsa om krabba i ugn,recept hittar du hos mig.Ha en underbar dag & mys med vovven/kram

alegni sa...

du kan ju bjuda på samma förrätt som jag bjöd på i lördags. det uppskattades stort av alla inblandade.
kan tänka mig att det är ovant med en slät gubbe nu :)
tänk att det gått ett år sedan ni flyttade. otroligt vad fort tiden rinner iväg.
kram
ingela

Viola sa...

HAHA...det var ju trevligt att han blev 15 år yngre...:0) här är en som har ond hals och småfeber, och så är det min enda semstervecka på hela året och på onsdag är det meningen att jag ska åka till Spanien..typsikt..

Min älsklingsförrätt är ...kallrökt lax som man rullar ihop med pepparrots visp inuti...rostat bröd med sllad som rullarna vilar på..mums..

Krya på dig, kram

dotter sa...

gör sn där toast med skaldjursröra på! MUMS!

Sjabbig men chic sa...

Åh, de där gardinerna har jag tittat på. Så superfräscha! Jättefina saker har du shoppat. Hoppas att du mår lite bättre.

Kramis Lisa

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort