lördag 19 mars 2011

Vart tog hon vägen ?

Ja det kan man undra hi,hi. I vår familj har vi 2datorer men bara ett mobilt bredband och det har min son lagt beslag på. Men nu har vi skaffat bredband och en router så nu blir ni inte av med mig. Här har hänt både bra och dåliga saker denna vecka. Vi börjar med det dåliga ,lyckades dra på mig en lätt blodförgiftning i vänster fot. Allt pga att jag inte gick till doktorn i tid. Usch va jag skämdes när jag satt hos doktorn kände mig som ett litet barn....Men nu är det betydligt bättre. Det roliga som hänt är att jag fått en Stor låda från Nordljus ,bara njuter av allt. Så nu ska jag introdusera mina vänner i Nordljus sortiment. Nej nu ska jag göra mig vacker :) och åka till IKEA. Ha en riktigt skön lördag !

3 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Ja er det ikke typisk....vi drar ikke til legen før vi absolutt må!!!!!!!!!! Og slik kan det gå!!Sprøsmålet er om vi lærer???Jeg tror ikke det *lol*
Håper dette går over fort,blodforgiftning hørtes ikke godt ut!!!!!!! Derimot hørtes både Nordljus og Ikea mer enn godt ut,og også at du er tilbake ved dataen slik vi kanskje senere får se alt det fine nye????
Uansett må du ha en herlig weekend og god bedring:))))
toveklem:)

vita drömmar och svarta tassar sa...

Det var inte roligt med bld,förgiftning tur det går på rätt håll! du vet väl om att du måste vara rädd om dig:)

Åh! vad han växer och blir fin gosse!!

Ha en mysig kväll!
kram wivi

Nilla Q sa...

Men blodförgiftning!? Det låter väldigt otäckt! Tänker på Emil och Alfred i snöstormen...

hoppas allt ordnat sig!

Ha en skön söndag!

Kram Pernilla

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort