fredag 12 september 2008

Förbannade skog!

I dag är det fredag, jag är ledig från jobbet och solen skiner. Hm barnen och maken slutar tidigare, vi kanske skulle ta och hitta på nåt tillsammans.
Nu var jag lite rolig!
Glömde bort att djuren i skogen måste få fallfrukt och att saltstenen måste kollas att den sitter kvar!
Jag får väl drömma mig bort i sista nummret av Sköna hem eller Lantliv. Kanske ska jag ta och rensa upp bland mina skor och stövlar.
Många skor är det, har alltid älskat skor. Att jag nu sen 5 år tillbaka jobbar med skor gör ju inte att det minskar med skoinköp.

Men mitt största intresse är inredning. I flera månader har jag letat efter den perfekta brödburken. Jag har sökt på nätet och i butiker. Till slut hittade jag en i plåt på Åhlens, Vilken lycka. Min 17 åriga dotter trodde jag var galen, att man kan bli så glad över en burk.
Men hon är ganska van.
Mina söner 9 och 11 år har också blivit lätt skadade av mammas inredningsnoja.

1 kommentar:

A.Malmström sa...

Hejsan storasyster! ser att du fallit för trenden att skaffa blogg du med, bra ventilation va?:) jag hra också en blogg, kolla in den ibland om du känner fört:D Kram!

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort