torsdag 23 april 2009


Åh va härligt idag är jag ledig!!!!!

Ska bara slappa och vara mamma. Runt två ska jag följa med dottern till tandläkaren. Annars blir det inte så mycke annat att göra. I går var jag till det stora köpcentrumet och storhandlade med maken. Herregud!!! Jag handlar hellre med alla barnen. Han är helt hopplös. Jag ska lägga fram ett förslag till centrumledningen att vi måste ha en "gubbhörna". Så vi fruar och sambosar kan få handla i lugn och ro. Han pillade och petade på allting sen blev det typ dubbelt så mycket än vi skulle handla. Men jag älskar honom !!!!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Hm, det låter precis som mina barn igår när vi letade diskmaskin. Alla maskiner skulle öppnas minst 3 ggr. Mamman sa nej typ hundra ggr efter det. Suck! Och sen ville dom ha varsin skruvdragare a´1495 kr. Hahhaha va dom e roliga. Kram

Hannis sa...

Haha,bra förslag!

Ha en skön helg//Hannis

Lantligt i stan sa...

Gubbhörna låter bra! Hoppas du haft det bra i helgen i det vackra vädret!
Kram Anki

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort