tisdag 21 april 2009

Va duktig jag är på att skriva inlägg hi,hi. Har haft lite svårt att koncentrera mig på min blogg senaste veckan. Vi har satt blomfröer så det ser ut som en plantskola hos oss nu. Barnen har sått majs,morötter, kålrot och smultron. Vi vuxna har sått Fingerborgsblomma, stockrosor, lobelia och petunior. Det växer som sjutton redan !!! I lördags vände jag upp och ner på hela hemmet det blev en rejäl storstädning. I söndags var vi till svärföräldrarna och la om däck på bilen. Maken skyndar långsamt, han skulle ha fixat det för 2 veckor sen. Men man ska inte stressa ,det kunde ju ha blivit en oväntad snöstorm i vårvärmen. Vi var även ut på en skogstripp i söndags var ganska trevligt. Förutom att jag tagit på mig mina nätsportskor och det blåste rätt igenom. Idag har min äldsta son varit med pappa på jobbet. Dom har två dagar som dom ska prova på att vara på sina föräldrars jobb. Han ville absolut inte vara med mig, han är trött på skor och tjejer ha,ha. Men jag har haft en kompis till honom med mig hela dagen och han var nästan lite chockad över att vi hade så mycket skor, är några tusen par. Nej nu ska jag brotta ner maken i soffan och fråga om vi ska hångla!!! Ha,,,,,,,,,,,,,ha!

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort