tisdag 13 oktober 2009

Tjingeling!


Här är märkligt väder med blåst och lite snö, lite kyligt också. Nu är årets älgjakt igång maken är uppe tidigt på mornarna och packar ryggsäck och käkar frukost. Tror han åker i väg runt 4 tiden på morron. Då sover jag som bäst =) I dag har vi varit på en andra husvisning, men fortfarande samma hus. Vi är tre som fortfarande är intresserade men en har inget lånelöfte. Så jag tror vi ligger bra till just nu. Den här gången var vi ensamma med mäklaren och kunde fråga mer och kolla in allt bättre. Kan bara säga DÄR SKA JAG BO !!! Kändes mycket bättre den här gången. Kunde se mina möbler och saker i det huset hi,hi. Så nu är det bara hålla tummarna, har faktiskt börjat packa onödiga saker i flyttkartonger. Snacka om att ta ut segern i förskott hi,hi. I dag ska jag jobba kväll, blir kul eftersom jag inte gör det så ofta. Sönerna ska vara hos farmor medans maken och svärfar är i skogen. Nej, nu ska jag ruska liv i maken som somnat på soffan .

2 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vad spännande med huset, lycka till!

kram

Nilla Q sa...

Härligt när man känner så för ett hus. Hoppas ni får det!

Kram Pernilla

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort