tisdag 8 december 2009

gomorron !


Ja jag lovade ju väldigt stort att det skulle komma mer bilder ha,ha. Det var innan jag och min dator blev ovänner. Den gör mig så förbaskat irriterad och otålig, sönerna bara skrattar åt mig och säger att det inte är datorns fel. Dom har visst glömt att det snart är jul =) Så nu gör jag ett litet inlägg från jobbet så ni inte tror att jag lagt av hi,hi. På torsdag kväll har jag mer att berätta. För i morron åker jag till Stockholm på utbildning med en massa andra butikschefer från sverige. Ska bli jätte roligt, på kvällen blir det middag och lite annat kul. Återkommer om det. I allafall så går det bättre med den lilla sonen i skolan ,blir bättre för varje dag. Stora killen stortrivs så det känns ju skönt. Nej nu måste jag jobba.

7 kommentarer:

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Godmorgon Nilla,
det här med datorn när det krånglar kan man bli tokig på! Jag har äntligen lyckats rädda alla mina fotografier och dokument, har köpt en extern hårddisk för att vara på den säkra sidan. Fortfarande så försöker man rädda datorn om det nu går, tur att man har inskaffat sig flera, så man inte står utan!

Vad kul att du har hunnit fått ihop redan så mnycket i det nya hemmet och att du å din familj infinner er i nya staden! Vad bra att det löste sig för minstingen, det kan verkligen inte ha varit lätt för någon av er!

Ha en underbar fortsättning på veckan och hoppas du får igång datorn snart! Kramar Elin, ha en trevlig tripp till Stora staden!

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Halloj!

Vad fint ninhar i huset!!

Hoppas det går bra för pojkarna i skolan, det betyder ju såå mycket!!
Det är ju jättefint i Rasbo o de är grymma på innebandy :)
Vi bor i Storvreta.. så nästan grannar nu då!

På brädan där har jag använt mig av stämplar från Claes Ohlsson. Kanonbra! Små bokst. på ena sidan o stora på andra :)

Ha det så bra!

Kram jeanette

alegni sa...

ha det gott i storstan. skoj att höra att yngre sonen börjat trivas bättre i skolan.
kram
ingela

Home No.1 sa...

Hej svejs...ja datorer kan vara jäkliga !!!
vad kul med liten Stockholmstripp vi kanske hörs på Tors!
Ha det så bra så länge=)

Kram Annica.

Hanna sa...

Jaså, du sitter och bloggar på arbetstid. Ska nog prata med din chef. Hihihi, skoja bara. Jag kan följa med och vara moraliskt matstöd!!! "Blink"
Kramis lillasyster

Nilla Q sa...

Skönt att det känns bättre för din lilla kille. Det är inte lätt det där med att byta skola. Fick göra det ofta när jag var liten och tyckte det var jättejobbigt. Men det verkar som om han har en bra lärare, sån tur är.

Ha det så trevligt i Stokholm!

Kram Pernilla

Tessie sa...

Även jag har gjort något inlägg från jobbet, känner mig dock som om jag gör något oerhört förbjudet då av någon anledning *s*

Vad skönt att det går bättre för sonen i skolan, ibland är det tid som behövs.

Kul med en Stockholms tripp :-)

Kram Torparfrun

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort