måndag 25 januari 2010

Måndagsmys !


Ja det fick bli lite extra mys idag. Maken har åkt till stockholm på ishockey HV 71- Djurgården. Sönerna är sura på honom, men dom kunde inte följa med för han åkte med jobbet. Så nu har vi haft fredagsmys på en måndag hi,hi. I dag har äntligen min plåtburk med texten "knäckebröd" kommit. Jag beställde den i mique butiken brevid mitt jobb i september, hade nästan glömt bort den. Men så glad jag blev när jag fick hämta den. Mina röda "calou" är superfina och sköna, ska ha dom på jobbet i morron. Äldsta sonen har gjort parodi på sin mamma här i kväll och traskat runt i dom. Kan säga att det var en skön syn ;) På jobbet har det börjat en ny extra tjej i dag, hon kommer passa in alldeles utmärkt med oss. Annars är det ganska lugnt i butiken just nu är ett litet glapp mellan rea och att alla nyheter ska droppa in.

3 kommentarer:

Nilla Q sa...

Låter härligt med måndagsmys! Själva planerar vi för onsdagsmys med chokladmuffins imorgon!

Ha det bra!

Kram Pernilla

Livet på Marbogården sa...

Det är det som är livet, att man inte alltid måste mysa på helgen utan när som helst:)

Tessie sa...

Helt rätt att ha fredagsmys en måndag *s*
Hoppas att vi får se din nya fina plåtburk :-)

Kram Torparfrun

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort