tisdag 9 februari 2010

Surrmaja !

Ja nog kan man säga att jag surrat till det med reaskorna på jobbet. Men inget är värre än att det går att fixa. Man lär sig av sina misstag *fniss*. Ville väl ha lite outlet känsla på butiken ,nej skoja bara. Men jag fick hjälp av " Stor Bossen" så nu har det blivit rätt. Va ju ganska kul att ha honom på besök, småprat och kaffe. Annars är det lugnt i livet. L är pigg igen och drog i väg till skolan med ett leende på läpparna. Nej nu ska jag slappa lite sen blir det mer jobb. Ja,ja vet att det inte blev så mycket sagt i dag men har inget mer att berätta :-)

1 kommentar:

Nilla Q sa...

Outletkänsla..? Låter som om jag skulle varit på Gränby istället för i Danmark idag!

Kram Pernilla

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort