lördag 17 april 2010

Lite gråtrist dag !


Ja det är grått,grått,grått ute. Men det är ju april och vädret brukar spela oss ett spratt. Mina tankar går till alla som "sitter fast" i det flygkaos som uppstått pga vulkan askan. Men man får också sig en tankeställare och undrar över vår sårbarhet i världen. Jag sitter ofta och klurar på vilka färger material eller vilka inredningsprylar som ska införskaffas ett riktigt ilands problem. Det är ju riktiga småsaker egentligen men jag orkar inte gå och bekymra mig eller rättare sagt jag kör med skygglappar och öronproppar. Så jag fortsätter klura på min husrenovering, det gör mig pigg och glad. I dag känner jag mig lite piggare men halsen känns fortfarande lite för mycket. Har fått kommentarer om skorna jag visade i förra inlägget. Ja det är lite kul att "träskor" kommit på modet igen. Skorna kommer från Moheda, Tamaris och Vagabond och finns att köpa i butiken där jag jobbar skoaugust i Gränbycentrum. Ha en skön lördag !

1 kommentar:

gamla skolan sa...

Skönt att du känner dig lite piggare ! Önskar dig en trevlig helg ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort