onsdag 28 april 2010

Långt mellan inläggen ???


Ja det har ju varit så fint väder så man vill ju inte sitta vid datorn då. Helgen har bjudit på både fint väder trädgårdsarbete och trevligt sällskap. Min dotter har varit hemma och myst med mamma och M . Maken och L har varit en sista helg till sommarstugan. Dom har packat ner porslin mm. Tror det var lite jobbigt för dom båda, L var väldigt lessen när dom kom hem . Är inte lätt att förklara att man ska leva på alla trevliga minnen därifrån. Så småningom kommer dom att förstå. Annars har här inte mycket hänt, jag har klippt ner lite buskar runt tomten som såg ut som skatbon. Så i dag är jag ledig matar tvättmaskin och rastar snabeldraken, ska även ta tag i stryktvättsmonstret. Sen ska jag ut och njuta av det vackra vädret ! Vad har ni själv gjort för nåt kul ?

1 kommentar:

Livet på Marbogården sa...

Jag har också långt mellan inlägg, tiden rinner iväg mycket som skall hinnas med nu på vårkanten! Ha en skön valborg.

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort