söndag 26 september 2010

Mina små inköp











Jag utlovade ju bilder på det jag shoppat, men jag är ingen superfotograf . I går var jag en sväng på stan efter jobbet blev en ny mobil till min utflugna dotter . Hon blev grymt glad över den, så det kändes somett bra köp. Sen var jag naturligtvis bara "tvungen" att gå till min favorit butik Myrra. Så klart fanns det ju saker där jag bara MÅSTE ha. Nej nu ska jag försöka få min yngsta son att sluta rita och äta frukost i stället, inte det lättaste. Sen blir det fotboll för honom på hemmaplan. Dom är så himla duktiga ligger 2:a i P-98 serien, han är själv bara en -99:a . Ha nu en skön söndag !

6 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Önskar dig en skön söndag.

Jejje sa...

fina saker du shoppat,jackan var en som jag också kunnat köpa.....+lyktan& väskan också:))hoppas det går bra med fotbollen,här har sonen lagt fotboll på hyllan o nu är det hockeyn som gäller (sen 3 veckor tillbaka)Ha en mysig söndag

alegni sa...

åh, snygga inköp! i synnerhet jackan är precis i min smak. tröttnar du på den de närmaste veckorna, kan jag ge dig min adress ;)
skön söndag och fotbollslycka!
kram
ingela

Hem ljuva hem sa...

Vilka fina saker du shoppat, gillar väskan. Du har en award att hämta hos mig då jag gillar dina shoppngbilder och allt du delar med dig av..
Kram Anneli

Sjabbig men chic sa...

Många snygga saker minsann! Håller med ovanstående om att väskan är kanon. Vad roligt med sonens fotboll!

Kramis Lisa

Nilla Q sa...

Fina saker! alltid kul med shopping:-)

kram pernilla

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort