fredag 1 oktober 2010

Fel på bloggen !


Ja sen i måndags har jag inte kunnat logga in på min blogg, men nu är det åtgärdat. Varit en intensiv vecka bara väller in nya skor på jobbet. I går blev det en lååååång arbetsdag, 12 timmar tillbringade jag där. Men det gick bra, jag verligen älskar mitt jobb. Nu är det första oktober och nästan precis 1 år sen vi fick veta att det här huset skulle bli till salu. Mycket har hänt på ett år. Framför allt så har jag fått en mycket bättre självkänsla och känner mig lugnare i själen. Vi har köpt hus, jag har fått fast tjänst som butikschef efter 1 1/2 år vikariat, min dotter mår mycket bättre, vårt äktenskap är starkare än någonsin. Så i morron kommer vår efterlängtade hund hem, känns så bra ! Tack för alla trevliga kommentarer jag får av er, dom värmer. Väskan som ni gillat är faktiskt från ecco och kostar ca 800 :-, jag är så nöjd med den. I dag börjar vår modehelg i GRÄNBY CENTRUM, 20% rabatt på valfri vara i utvalda butiker. För er som bor nära- Kupongen finn på UNT i dag. Kommer bli en stor kundtillströmmning !!!! Ha nu en skön dag ! I morron ska ni få lite inredningsbilder av mig ,tjingeling.

3 kommentarer:

Jejje sa...

härligt att livet leker,då går ju allt på räls:)spännande med vovven,vill gärna se kort sen.Ha en underbar helg/kram från norr

Anonym sa...

Nu kommer familjen Janssons liv att bli upp och ner! Annika

vita drömmar och svarta tassar sa...

Önskar er lycka till med den nya i familjer nu förstår du att vi väntar massor av bilder som vi kan njuta av...

Va rädd om dig
kram wivi

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort