lördag 15 januari 2011

Eländiga dator !


Hade tänk göra inlägg tidigare i veckan ,men min dator bestämde sig återigen sför att spela mig ett spratt. Veckan har varit väldigt givande och intressant. Måndagen var jag tjänstledig och umgicks med mina söner, vilket var väldigt trevligt. Men egentligen skulle farmor varit här men stackarn åkte på magsjuk. Tisdagen var det utbildning, möte och genomgång av tidsredovisningen. Så nu känner jag mig laddad för nya tag, redovisningen var inte så svår som jag tyckt. Onsdagen blev det till att fixa så alla tider kom in i systemet, tjejerna vill ju gärna ha lön sen tror jag. Torsdagen var en helt vanlig dag. Fredagen blev det utflykt till butik 3, skoaugust Enköping. Så himla kul och trevligt, bor ni där i närheten bör ni göra ett besök. Pigga , glada och trevliga tjejer. I dag ska yngsta sonens rum städas, ser ut som en tromb härjat där. Vi kommer ha heta diskussioner då jag tänker kasta en hel del. Är så trött på allt samlande i hans rum. Stora sonen är raka motsatsen, han har stenkoll och ordning. Sen ska jag börja baka till dotras 20 årsdag som är nästa vecka. Ha nu en riktigt skön lördag !

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Åh, man blir galen när datorn krånglar. Men å andra sidan så verkar du ha ett väldigt tight schema Nilla. Full fart!

Kramis Lisa

alegni sa...

vilken aktiv vecka du haft!
här har ugnen gått varm idag inför morgondagens 20-årsfika :)
trevlig kväll! kram
ingela

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort