söndag 30 januari 2011

Renovering pågår !







Ja nu är det åter dax för ett fullständigt renoveringskaos hos oss igen. Tapeter ska rivas och ojämnheter spacklas, så veckan kommer bestå av damm,damm och åter damm. Men det ska bli så himla kul. Har en del saker som stått och väntat på att få komma på plast i vardagsrummet. Sånt som jag noga valt ut för att det ska passa. Bla en fin affisch från country by mail , är ett franskt dokument som maken ska fixa till på en skiva. Har fått idén från Anna Örnbergs bok INRED & DEKORERA ljust och lantligt sidan 16. Sen har jag ju även gjort fynd hos Hjortgården, Alvas hus och Myrra. Så jag kommer få mitt drömrum ! Vi tänkte även göra hyllorna i Anna Örnbergs bok INRED LANTLIGT inne & ute sidan 14.I går fyndade jag snygglampfot och skärm på Cervera ,den var tänkt att stå i hallen men passade bäst i sovrummet. Önskar er en fortsatt trevlig söndag !

2 kommentarer:

Jejje sa...

blir säkert jättefint,spännande:))jejje från norr

Fröken Fräken sa...

Det låter som att ni har fullt upp! Härligt med ideer. Här är det mer bara vanligt kaos! ;-D

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort