måndag 29 september 2008

En ledig dag

Äntligen ledig igen! Helgen har rullat på som vanligt, alltså jobbat igen. Har inte hunnit göra så mycket hemma mer än det nödvändiga. Skulle vilja måla nåt bra citat på hallväggen, kommer inte på vad bara. Barnen har haft en lång skön ledighet, var skollov tors,fre. Men det var väldigt trögt att få upp dom i morse. Nu har jag bäddat alla sängar, diskat och kört i gång en maskin tvätt. Maken ligger sjuk, kan man få ersättning för vård av förkyld make? Det skulle införas. Finns väl inga som är så sjuka som män när dom är förkylda. Har dom dessutom feber är det en nära döden upplevelse. En av mina systrar (har tre stycken) ska komma och hälsa på i dag. Så det blir väl mest dricka kaffe och ta det lugnt i dag. Sen har jag utvecklingssamtal med äldsta sonen.Till helgen ska vi nog åka ut till landet, ska bli skönt. Sitta vid havet och suga i sig Havsdoften. Det är en bra kur för kroppen.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort