tisdag 23 september 2008

Vill ha ny säng!

På bilden syns min drömsäng, inte särskilt dyr men fin sort. En sån vill jag att vi ska köpa men min man tycker att den vi har duger. - Tycker han ja. Är inte roligt att sova i en säng som låter bara man viftar på tårna. Men okej jag kan väl ge mig, vi ska ju investera i hus så pengarna behövs ju på annat håll. Nu ska ni få höra vad han istället gör med dom pengarna, jo köper ett svindyrt kikarsikte! Till vilken nytta då? Enligt honom blir det mer kött i frysen. HA HA HA Är enklare att gå till saluhallen och köpa kött, Då får man åtminstone nåt. Men jag är inte den som är den. Jag kan fortsätta sova i min eländiga säng och då menar jag sova. Några andra aktiviteter blir det inte, då rasar sängen.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort