lördag 3 januari 2009



Jädrans va kallt det är ute. Brrrrr....... I dag är jag ledig, ja alltså från jobbet där jag får betalt. Jobbet att vara mamma och fru är man aldrig ledig från. Ska dra fram min dammsugare och mata honom sen ska jag börja plocka undan julpynt. Maken är som en nyss könsmogen marskatt, jag blir galen på han snart. Han har fått nån kromosom förmycke när han föddes tror jag. Han tycker tom att det är sexigt när jag står och diskar. Nej, är nog lika bra han håller sig i sin jäkla skog. Så där ja nu får man inte sitta ifred vid datorn heller. Jag blir galen!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort