torsdag 29 januari 2009

Min yngsta son är hemma för tredje dagen ,jag har varit hemma 2 med honom. I dag ska vi dela på dan gubben och jag. Så jag börjar klockan 13 och jobbar till 20. Men nu är han piggare och bara tycker att allt är tråkigt och det finns inget att göra. Jag har givit förslag på tusen saker som vi kan göra tillsammans och sånt han kan göra själv. Men nej , inget är bra! Det han vill är spela på brorsans x-box, men det får han inte. Själv har han ett wii men det är trååååkigt. Stackars barn han har det inte lätt. Jag börjar känna att mitt tålamod tryter!!!!! Stora sonen har friluftsdag på Studenternas i dag, skridskoåkning hela dagen och STOR matsäck. Han såg verkligen fram mot det. Så skulle en kille från Sirius bandylag komma på besök, inte illa.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort