onsdag 8 april 2009

Ja då var ännu en dag överstökad. Blev lite rörigt i dag, först hade jag anställningsinterjuver mellan 10 och 12:30. Var ganska spännande att träffa så olika människor och personligheter. Sen var det lite kontorspyssel och efter det en kraftansträngning i butiken . Men som vanligt tycker jag att det är roligt med lite stress och krav så man får prestera lite. I går var min dotter och hälsade på mig en stund på jobbet. Hon skulle på en vårpicknic med sin tjejkompis. Är härligt att se hur hon faktiskt börjar treva sig framåt i vuxenvärlden. Min underbara lilla tjej som fått kämpat väldigt hårt dom senaste 3 åren. Men som nu fått tillbaka livsglädjen och tror på framtiden. Saknar henne så himla mycket ibland så det gör ont i mig. Att hon inte bor hemma vet ni ju alla redan det har jag redan skrivit om , men inte hur hon bor. Men det kan jag ta en annan gång. På fredag ska vi träffas igen och förhoppningsvis äta alldeles för mycke mat och onyttigheter.
Just nu är jag portförbjuden i vardagsrummet, sönerna tittar på tv400 där det är Star wars. Tyvärr har vi bara en tv box. Så maken och jag får titta på nåt annat i nåt av deras rum. Men det kan ju bli riktigt trevligt det också. Appropå min jacka så tackar jag för de fina kommentarerna. Jag ska ta till vara på det där om påskäggen och att shabby shic / vintage är inne hi,hi. Ha en skön kväll! På återseende i morron

2 kommentarer:

Leamarlené sa...

Önskar dig Glad Påsk...hoppas ni får det väldigt trevligt.

Kram, Marlene

Hannis sa...

Skönt att hon fått tillbaka livsglädjen!
Och att mamma längtar är ju en väldigt fin bekräftelse på kärlek=))

Önskar dig en härlig påsk//Hannis

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort