måndag 6 april 2009


Vilket underbart väder!!!!!!!!

Tack för alla trevliga kommentarer angående min resa till blåkulla. Det där med charter kändes lite spännande, kanske ska satsa på det nästa år.

I dag har jag bakat kladdkaka med mina söner som vi sen ska äta i vårsolen mums! Maken började planera vad vi ska ha för blommor på altanen igår. Verkar som att vi får skippa möblerna dom kommer inte att få plats hi,hi. Men det kommer nog bli väldigt fint. Jag tror han kompenserar för att vi förlorat i två husbudgivningar. Man blir så himla besviken, antagligen för att man går lite steget före och planerar för mycket. Men, men vi tänker inte ge upp !!

Nu ska jag fixa lunch och sen ska mina stackars igengrodda fönster bli putsade. Ha en riktigt härlig dag så hörs vi snart igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, när Du har en ledig stund över efter bakande och tvättande så har vi en massa fönster som skulle behöva putsas. Kram elaka styvmor

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort