måndag 9 november 2009

Startskottet har gått!


Ja då var det en vecka kvar till vi har husnyckeln i handen. Så nu ska det packas för fullt här hemma. Är helt galet vad tiden bara sprang i väg hi,hi. Fast man måste ju säga att vi gjorde en snabb affär, är en månad sen vi tittade på huset. Men har man velat fram och tillbaka i en himla massa år är det inte mycket att fundera på längre. I helgen har vi bara tagit det lugnt och laddat batterierna. Jag har lite sömn att ta igen sen tidigare då det blev lite tufft runt omkring.Maken har varit ute i skogen både lördag och söndag men bara sett kråkor hi,hi. Ja jag vet ska vara snäll mot honom. Jag lyckades stressa upp mig igår inombords för både det ena och det andra så jag framkalllade ett rejält astma anfall. Typiskt mig! I fredags hälsade vi på i sönernas nya skola. Gick så himla bra, hade trott att det skulle knorras lite, men inte då. Hjälpte väl till att några kände pappan i familjen bra. Sen har ju farmor jobbat på skolan i 30 år, men precis gått i pension. Farfar har en relativt känd snickerifirma på orten ,så familjen är väl inte helt okänd. Men just ja, i lördags var jag till Myrra och njöt av alla fina julsaker som kommit in och den goda stämningen som butiken bjuder på. Blev inget inhandlat men så fort jag flyttat blir det ett återbesök. Ha en skön dag !

5 kommentarer:

Nilla Q sa...

Jag kommer ihåg hur det känns! En vecka är inte länge... Lycka till!!

Kram Pernilla

Sjabbig men chic sa...

Ja, det går fort när det bär till.;) Men vad kul!

Kramis Lisa

Vita små hjärtan sa...

Härligt!!! Lycka till!
Kram Agnetha

Inspiration i vitt sa...

ååå så härligt att vara i planeringsstadiet för flytten, så kul det kommer att få se ert nya hem.Kram/Ingela.

alegni sa...

det är som när gubben och jag hittade varandra - ingen vits att ödsla tid på att gå och fundera, utan bäst att slå till på en gång :)
själva flytten är ju inte så kul, men tänk vad skönt sedan när det är gjort och ni får slå er till ro i ert nya hem!
kram
ingela

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort