söndag 9 maj 2010

Ännu en helg till ända !


Har inte gjort så mycket i helgen, har umgåtts med min dotter och övriga familjen. Stora sonen M har varit på klassresa till Bodaborg utanför Nyköping. Med sig på resan hade han morfar, mycket uppskattat. Maken har fortsatt med vårt förråd och även gjort blommlådor på löpandeband. Förväntar mig att den invändiga renoveringen av huset ska vara klar till 2025 hi,hi. Fort går det inte ! I morron börjar en ny arbetsvecka ,en kort sådan. Startar med morronmöte med kollega så vi kan checka av arbetsklimatet. Sen blir det till att sälja skor. I tordags var jag på Myrra och shoppade lite igen. Blev som vanligt genomtänkta köp, vet precis vad jag vill ha. Hörde mig för om en taklampa som jag så gärna vill ha, den var snart åter i lager. Den kommer göra sig perfekt vid matbordet vi fick ärva. I dag har jag haft min härliga vän Åsa med barn på besök, blir så glad när hon kommer vi har setts alldeles för lite ett tag. Men nu får det bli ändring på det. Nu ska jag göra kaffe och titta på tv en stund sammandrag från formel 1, suck.

5 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Nilla!
Vart tar helgerna vägen, känns som de går mycket fortare än typ måndag-tisdag:)

Skönt att det är kortvecka på gång!

Ha en trevlig kväll,

Kraam Jenny

Cilla sa...

Ååå det låter som en härlig helg..
Ja här har det varit lite mer action.. hihi
Mys kväll till dig
Kram Cilla

Stina sa...

Jag ser en sötnos.;-) Kram Stina

alegni sa...

vad ljust och fräscht ni har det hemma hos er!
här är också yngre sonen på skolresa - till hamburg. helst skulle man ju vilja att ungarna stannade hemma så man visste var de var. (hönsmamma) ;)
ha en bra ny vecka!
kram
ingela

Huset vid ån sa...

Visst går helegerna i en rasande fart, vet inte vad det beror på! Det låter som du haft en mysig helg! Kram Therese

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort