tisdag 11 maj 2010


Då rullar veckan i väg igen . I dag har jag varit på säkerhetsutbildning genom jobbet. Har gått en gång tidigare också är väldigt intressant och givande. Lite mental träning för hur man ska bete sig vid ett rån eller snatterier. Köpcentrumet jag jobbar i är ett säkerhetscertifierat sådant vilket känns väldigt tryggt men man kan aldrig vara riktigt säker. Annars har det varit ganska lugnt, umgåtts mycket med min dotter man tappar mycket när dom flyttar hemifrån. Maken har styrt upp renoveringen riktigt bra ,ger resultat hi,hi. I dag har yngsta sonen varit hemma ,ont i halsen. Men farmor har varit med honom hela dagen så han har blivit ompysslad. Solen har strålat helt underbart idag och man ser hur allt börjar knoppa sig. Tyvärr, ja jag vet att jag gnäller men min trädgård saknar blommor !!!!!! Säljaren som vi köpte av skröt verkligen om vad som fanns i rabatterna. Men det kan inte vara dom på våran tomt han menat för dom är tomma. Jag jobbar hårt på att få en fin tomt. Men får nog inte se fullt resultat förrän till nästa sommar. Så länge får jag njuta av de stackars gullvivorna som jag hittat i gräsmattan hi,hi.

2 kommentarer:

alegni sa...

kanske säljaren bestämde sig för att gräva upp blommorna innan han/hon flyttade...?
kram
ingela

Lantliga drömmar sa...

Nej det finns bara en rabatt och den är nästan igenväxt. Men däremot har vi hittat blommor som är uppgrävda och slängda i komposten ???Lite mysko.

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort