onsdag 26 maj 2010

Många inköp på gång till hemmet!







Så nu har jag hittat den sängen som jag vill ha i sovrummet. Det blir en enkel men fin säng från IKEA, inte särskilt dyr heller så nu är jag nöjd. Maken ska börja riva tapeteer i morron så vi kommer igång nån gång...... Tråkigt att bara gå och vänta. Men nu ska han inte ut och jaga på ett bra tag så det finns massor med tid för renovering hi,hi. Verkar som det tänker flytta in en Kitchen Aid hos mig ganska snart också. Så nu ska det bakas som bara den, tänkte öpa Leilas senaste kokbok också sen är lyckan total ! Ha nu en fortsatt trevlig onsdag !

1 kommentar:

alegni sa...

fin säng, och en ännu finare KA!
själv vågar jag inte köpa den där boken... det är tillräckligt svårt att förhindra att godsaker slinker in genom munnen utan fler frestelser ;)
lycka till med ert kommande projekt!
kram
ingela

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort