söndag 2 januari 2011

Känns inte så annorlunda !


Trodde det skulle kännas att det var 2011 ,nej jag skoja bara. I dag har jag varit ute med vår hund Cito och busat i snön, ett riktigt yrväder är han. Sen har det plockats lite och planerats inför kommande renoveringar. Vardagsrummet är ju inte några större konstigheter, där är det mest hur vi ska få det nya att passa till en lantlig inredning . Men jag tror det kommer bli fint. Köket däremot kommer bli en följetong, jisses vad jag ändrar mig. Först ville jag ha typ mosaikbänkar i olika vita nyanser. Sen var det betongbänkar som skulle vara blankpolerade. Men i dag bestämde jag mig för svarta bänkar, min man orkar inte ens protestera längre *fniss*. Just nnu håller jag på att koka dillkött till familjen, riktig rejäl husmanskost är vad som behövs. Pysslade ihop 2 fina vintage hjärtan före jul som ska hänga i vardagsrummet ,är dom på bilden. Ha en skön kväll !

3 kommentarer:

Viola sa...

Låter som ni har mkt skoj på g under 2011, kalas och husrenovering, här har man fått städdille idag, nästan hela julen är nu bortstädad, så skööönt, ha en fin vecka, kramen

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en God fortsättning på det nya året!

Kramis Therese

alegni sa...

ja, inte är det lätt att bestämma sig för vad man vill ha. hoppas du kommer till resultat så småningom.
god fortsättning på det nya året!
kram
ingela

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort