söndag 9 januari 2011

Nu är julen slut !


I dag har jag städat bort nästan hela julen. Är bara granen kvar. Men först så var vi på innebandymatch. Linus spelade mot Arlanda och det blev vår seger 9-1, kändes riktigt bra. Har varit drygt 3 plusgrader i dag så nu har snön sjunkit i hop rejält men det väntas mer kyla och snö. Har i dag valt färg på golv till hall och kök och det blir ett som går i brunt/svart kommer bli perfekt. Men det blir inte inlagt förrän till våren, maken tycker att jag har lite för många projekt på gång. Men först av allt står min dotters 20 års dag som ska firas här hemma om 2 veckor. Tills dess ska jag ha sytt nya överdrag till matrumsstolarna. Ska även fixa ett gammalt fönster som ska in i vardagsrummet. På bilden ser ni vad jag fick av mina härliga arbetskamrater i julklapp. Jag bara älskar den, kommer från Cervera. Så jag har nog varit en ganska bra chef . Kram på er alla !

4 kommentarer:

Viola sa...

Det var välan en passande gåva...:) helläcker verkligen..det verkar som duhahr lite att bita i framöver, lycka till, kramen

Nilla Q sa...

Den var ju helt underbar! Passar ju dig;-)

Kram Pernilla

alegni sa...

vår son fyller 20 om en vecka, men han ville inte ha något kalas, så det blir bara vi och mormor när vi firar honom på söndag. det får gå det också...
kram
ingela

Tessie sa...

Super härlig sko...och såå passande!!! Det gjorde de bra :)

Ha en bra fredag!

Kram

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort