måndag 9 maj 2011

Underbart väder !













Hoppas ni alla runt om i Sverige får njuta av fint väder. Är ju helt underbart. Själv är jag nyopererad och ska sitta still....oooops vilken otur att det blev kanon fint väder och jag måste sitta still i min nya solstol hi,hi. I helgen har vi planerat för studentmottagning för vår dotter och min lillebror. Massor av mat blir det ! Tänk va tiden går fort....är ju inte längesen dom var små och tultade runt. Maken jobbar hårt med trädgården, jag kan ju inte göra så mycket mer än vara arbetsledare. Men det kommer bli så fint när det blir färdigt. Bjuder på några nya bilder. Kram på er alla !

1 kommentar:

Cilla sa...

Hoppas du har det bra trots att du är nyopererad.. Ja men vilken otur ;0) att det blev fint väder hihi
Njut & mys så mycket du kan!!
Kram Cilla

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort