torsdag 14 juli 2011

Händer inte mycket !


Neej det kan man verkligen inte påstå. Har legat sjuk sen i måndags börjar troa att jag får för mina ungdoms synder hi,hi. Jamen så är det iallafall, varit sängliggande eller snarare soffliggande. Kan alla tv såpor, läst inredningstidningar löst sudoko. Fick komma till doktorn igår och det visade sig att jag hade halsfluss och dubbelsidig öroninflammation. Så nu är det pencillin igen. Maken han gör sitt bästa och sköter markservicen men vi har båda konstaterat vem som gör mest här hemma. Han har inte riktigt läget under kontroll hi,hi. Men då får det vara så ;) Om några dagar är vårt hus belammrat med en massa platta paket från IKEA så då får maken fullt upp. Vårt kök kommer, jippi !!! Som jag har längtat :) På måndag då börjar jag jobba igen ska faktiskt bli riktigt kul. Har saknat alla arbetskamrater och alla skor. Så nu får jag hoppas att jag blir kry tills dess. Tjingeling

1 kommentar:

Hanna sa...

Men se till att du är heeelt frisk nu när du börjar jobba igen!!!
Spännande med nya köket! Du måste visa bilder då. Krya på dej!

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort