tisdag 19 juli 2011

Överraskning !



Ja i går jobbade jag första dagen på 3 veckor. Säger bara - jag älskar mitt jobb, är banne mig det roligaste som finns. Så mycket nya skor det hade kommit in oj,oj. Men jag måste behärska mig ;) Dagen rullade på ganska fort, har så härliga arbetskamrater att det bara är kul på jobbet. När jag kom hem väntade en mycket trevlig överraskning. Under dagen när jag jobbat har maken i regnvädret byggt en rabatt i trappor runt vår stora sten (se bilderna) . Inte ofta jag blir tyst och inte finner ord men nu blev det så ;)

1 kommentar:

toves sammensurium sa...

Så herlig at du har fått begynne å jobbe igjen!!!!:)))
Det var vel verdens beste nyheter?
Men jammen var det ikke så aller verst å komme hjem til en slik overraskelse heller da?
toveklem:)

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort