söndag 17 juli 2011


Jaha i morron är man åter på arbetet. Nu har 3 veckor svischat förbi, tyvärr så blev den sista veckan mindre bra då jag bara varit sängliggande. Men nu så känner jag mig piggare och är uppe på benen igen. Vårt vardagsrum är just nu ett stort kaos ,vårt nya kök ligger i travar där !!! Men det är ett trevligt kaos ;) Som jag har längtat efter mitt nya kök, jippi !! Men jag vet att det kommer ta tid, maken är väldigt petig ,men det kommer bli så fint. Nej nu ska jag ut och njuta av värmen. Tjingeling

1 kommentar:

Hannis sa...

Visst går det fort!
Har en vecka kvar...

Strunta i kaoset=))
Det kommer regniga dagar man kan fixa sånt!

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort