tisdag 3 januari 2012

Var är vintern ?

Ja hos mig är den inte i allafall ! Hur ser det ut hos er andra runt om i Sverige ? Som ni vet jobbar jag ju i en skobutik och den här tiden på året så brukar det vara varmfodrat som gäller. Men se i år är det inte så, nej vi säljer gummistövlar som bara den ;) Hoppas ni alla haft en skön jul och ett trevligt nyår. Här har det varit lI går hände nåt riktigt kul ! Ni vet tävlingen jag hade med tofflor, hon som vann bor i samma stad som mig. Så i går kom hon in och kvittrade och tackade så jättemycket för de fina tofflorna. Sånt värmer :) Just nu har jag idé torka vad det gäller inredning, suck..........händer inte ofta. Men jag har ett furu vitrinskåp som ska målas vitt får väl börja med det. Lägger ganska stor energi på våra barn och hund just nu så det har inte funnits tid till det andra. Nej nu ska jag jobba några timmar till ,tjingeling ! 

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej!
Ja, så är det ju för oss alla.
Ibland blir man bloggig och det finns tid att sitta, för att i nästa sekund bli körvstop!

Väntar snällt på att du får tid!
Målning? Lät spännande!
kram å trevlig helg!
Halsbands-Hilla :)

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort