onsdag 1 februari 2012

Kyla !!



Ja nu har kylan tagit oss i sitt grepp ordentligt. I morse var det drygt -16 grader här. Nu är det -7 och det snöar, mysigt ! Jag gillar vintern, man kan krypa ner i soffan under en filt och bara njuta. Ska tydligen bli ännu kallare till helgen. Utlovade ju lite bilder på min inköp och nyförvärv så nu delar jag med mig av några bilder.Soffbordet ett blocket fynd, Ny fårskinnsfäll inhandlad i en nätbutik och mina underbara Sheperd tofflor. Ha en fortsatt bra vecka !

1 kommentar:

toves sammensurium sa...

Du har det man trenger i kulden,-pledd og tepper er alt jeg behøver når det er kaldt...og masse levende lys!Og så er det så flott ute når det er skikkelig vinter,jeg nyter både det og å få komme inn igjen og myse:)))
Toveklem:)

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort