onsdag 22 januari 2014

Redan onsdag !

Tänk så fort en del veckor går :)) redan onsdag. Fast tiden går inte fort för alla. Har en vän som var beräknad att föda sitt barn den 15/1 och så blev det inte. Hon tycker just nu att livet är lite segt. Vi gjorde en liten tävling om när vi trodde hon skulle föda och jag satsade på den 23/1 så vi får väl se ;)) Är mycket bebis runt mig just nu. Min lillasyster ska också få barn och har 14 dagar kvar wiiiii....jippi ! Ska bli väldans spännande. Samtidigt slår det mig att hoppsan fru Jansson du börjar bli gammal !! Bebis sjuka smittar och det står nog inte på förrän man blir mormor. Men det ser jag fram mot. Syster min har haft en önskan om att vi inte ska handla en massa kläder och jag har hållit mig, har inte ens tittat på bebiskläder. Men igår så "råkade" jag hamna på Polarn & Pyret ooops ! Nej nu ska morronpromenaden tas med min hund sen i väg till jobbet igen . Ha en skön onsdag !

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort