tisdag 2 december 2008

Himlans vad jul inspirerad man blir av det här vädret. Regnet bara öser ner och det är grått och trist. Barnen ser ut som lergubbar och är dyngsura. På tal om sura. I dag slog det nog rekord i sura och otrevliga kunder. Folk tror dom får bete sig hur som helst, otrevliga och fula i mun. Jag älskar verkligen mitt jobb men när man får höra hur folk beter sig undrar man om det verkligen är kul att jobba i butik. Men som tur är ,så är det bara ibland man stöter på dom otrevliga. Min gravida jobbarkompis börjar bli riktigt rund om magen ,hon har gått halva tiden nu. Är så fint med en putande mage. Men jag är inte särskilt avundsjuk, jag har genomgått tre graviditeter och det räcker.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort