fredag 26 december 2008

Hm nu är golvet i vardagsrummet täckt av puzzel. Yngsta sonen ligger där och bygger i hop. Gubben och den andra sonen ligger nerbäddade i en säng och kollar på tv. Själv ligger jag som vanligt i min sköna fåtölj och bara njuter. Blev trött i fötterna i dag av allt spring på jobbet. Nu ska jag göra mig en stor kopp kaffe (fransk choklad) mmmmm...... är sjukt förtjust i det kaffet. I morrn ska jag jobba i butiken som ligger i centrum, ska bli roligt. Är nyttigt att byta miljö i bland, så man uppskattar sin egen ordinarie arbetsplats mer. Dottern är hos en kompis och har kul. Så förhoppningsvis skötr hon sig och har trevligt. Ha en trevlig kväll alla bloggläsare.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort