onsdag 3 december 2008


När jag började med den här bloggen var min ambition att det skulle bli mycket inredning, men efter hand har jag kommit på att det är så många såndana som finns. Så det har mer och mer blivit en ganska blandad blogg. Uppenbarligen så är den läsvärd då jag på bara 1 1/2 månad haft över 400 besök. Visserligen är det säkert många som går in flera gånger. Men mitt mål är inte att ha jätte många läsare utan mitt mål är att roa dom som är intresserade. Vill ju inte peta bort Linda Rosing även om ja skulle kunna, jag är minst lika spännande. Stor byst, rejäl rumpa lite "blond", och blåögd. Ha HA .

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort