tisdag 30 mars 2010

Inga bilder

Nej vad ska jag visa bild på ???? Vet verkligen inte vad jag ska ställa på mitt nya fina bord, typiskt mig hi,hi. Nu får jag skärpa mig ! Har flyttat runt lampor och diverse saker men inget passar. Så jag måste nog köpa nåt nytt, stackars mig. Men jag är i allafall nästan klar med semesterschemat till jobbet ,jippi !!!! I går fick vi så hopplöst mycket nyheter på jobbet, vi vet snart inte var vi ska ställa alla skor. Misstänker att det kommer lika mycket i dag, puh ! Men det brukar alltid ordna sig. Vi är ganska bra på att fixa och trixa. Får hem mina tupperware saker i dag, ska bli kul att prova hackaren som säger tjopp,tjopp hi,hi. Nej nu måste jag få upp sönerna ur sängarna och få i daom frukost. Ha en skön dag !

3 kommentarer:

Hannis sa...

Nä men vad tråkigt!
Att du måste handla menar jag*skrattar*

Det är bra att köpa lite presenter till sig själv i bland=))

Tessie sa...

Låter som att det blir en liten shoppingtur för din del=)
Tyvärr är det ju inte alltid det lättat att hitta det där som man söker men som man inte riktigt kan sätta fingret på vad det är.

Kram Torparfrun

Skomakartummen sa...

Känner verkligen igen mig... men på något vänster så trollar man med knäna, för in kommer varorna *ler* Vad roliga att du måste handla *fniss* helt plötsligt kommer du hitta det du söker. Kram sari

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort